سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای سبحان، هر آن که را دینش استوار ودستانش گشوده باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]

خاطرات به یاد ماندنی من

با سلام دوباره

 

خب بزارید از اینجاش بگم که من وقتی بچه بودم به قدری تو خوانوادمون آهنگ های پاپ و شاد میزاشتن که دیگه با اونا بزرگ شدم تا وقتی که ...

فهمیدم سبکی از موسیقی به نام "رپ " وجود داره که برای اولین آهنگی که گوش دادم شعری از سروش لشکری یا همون هیچکس معروف خودمون بود که خیلی با استایل خوندنش - صداش و قدرت و جرئتی که تو صداش بود خوشم اومد و دنبالشو گرفتم و آهنگ های زیادی از 021 گوش میکردم که واقعا حدودا از کلاس پنجم دبستان با رپ من حال کردم که اون موقع میشد حدودا سال 84 که بعد وارد مقطع راهنمایی شدم و تصمیم گرفتم راه رپ رو ادامه بدم و هر کاری برای رپ فارسی بکنم ...


خلاصه این بود داستانه اشنایی من با رپ فاارسی ...

و باید بگم من رپ فارسی رو 100 % به رپ خارجی ترجیح میدم .

 

از همین یک سال پیش بود که تکست نوشتن رو خودم آغاز کردم و با یک سال تمرین الان به خوبی میتونم بنویسم و شاعر میگه :

همینه که میگن تمرین خوبه *** رپ فارسی با ما ها ترکیب شده

 

بعدش الان کم کم دارم آهنگسازی هم یاد میگیرم تا بتونم رو پای خودم وایستم و بدون کمک هیچ کس و هیچ هزینه ای خودم با  اوج میرسم

 

اسمم هم پوریاس ولی تو رپ توده *** اما واسه شاخ شدن کمی الان زوده چشمک




پوریا نخعی ::: دوشنبه 89/6/15::: ساعت 3:10 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 19


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :10113
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پوریا نخعی
دوست دارم خاطرات روزانه خودم رو اینجا بنویسم تا بیهوده زندگی نکنم و هر از چند گاهی به گذشته ام نگاه کنم و درس عبرت بگیرم .
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<
 

چت روم

کد چت روم